سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsunga80

نظر

اگر مدتی است که PUBG Mobile را بازی می کنید ، ممکن است بدانید که این بازی چند پیام صوتی چت از قبل بارگذاری شده مانند – Enemies Ahead ، Bring Up Voice Chat و غیره را ارائه می دهد. با این وجود ، شما می توانید  صدای چت صوتی پابجی به زبان ژاپنی یا کره ای تغییر دهید ! در این مقاله ، ما قصد داریم یک ترفند عالی برای تغییر صدای ویس چت PUBG Mobile  را برای شما به اشتراک بگذاریم.

 

تغییر صدای ویس چت در PUBG Mobile

.

نحوه تغییر صدای ویس چت PUBG Mobile

خوب ، اگر نگاهی کوتاه به بخش بازی های موبایل بیاندازیم ، متوجه خواهیم شد که PUBG Mobile یکی از محبوب ترین ها است. PUBG Mobile در فروشگاه Google Play Android و iOS App Store در دسترس است. در هر دو سیستم عامل بازی به همان اندازه محبوبیت خاص خود را دارد. شاید را باور نکنید ، اما میلیون ها کاربر در حال حاضر PUBG Mobile را در موبایل ها و رایانه ها بازی می کنند.

 

در هر صورت ، اگر نمی دانید ، PUBG Mobile یک بازی نبرد نهایی رویال است که در آن شما باید تا پایان بازی بجنگید و زنده بمانید. تا به امروز ، ما آموزش های زیادی در PUBG Mobile مانند بهترین مکان های غارت ، بهترین ترفندها برای زنده ماندن و غیره به اشتراک گذاشتیم. امروز ، ما دوباره با یک ترفند قدرتمند دیگر بازگشتیم که کل تجربه بازی PUBG Mobile شما را تغییر خواهد داد.

نکاتی جهت تغییر صدا در PUBG Mobile

  • اطمینان حاصل کنید که فقط از نسخه PUBG Mobile استفاده می کنید زیرا این روش با نسخه PC کار نخواهد کرد.
  • از راه اندازی مجدد گوشی خود مطمئن شوید تا بازی در پس زمینه اجرا نشود، زیرا اگر بازی در پس زمینه اجرا شود، این روش به درستی کار نخواهد کرد.
  • مطمئن شوید که باتری گوشی شما بیش از 60? شارژ دارد.
  • اطمینان حاصل کنید که برای دانلود فایل تغییر صدا و برخی از برنامه ها که در این فرایند به شما کمک می کند، اتصال اینترنتی فعال در گوشی Android شما وجود دارد.
  • https://www.mediafire.com/file/ba1ahh5syca9f4y/Active.sav/file

    1. پس از آن به برنامه Playstore رفته و برنامه Zarchiver را دانلود کنید.
    2. سپس برنامه Zarchiver را باز کنید و Navigate Towards Download را انتخاب کنید.
    3. اکنون در Download، پرونده ی sav را که باید کپی کنید، مشاهده خواهید کرد.
    4. پس از کپی کردن، حافظه دستگاه را انتخاب کنید.
    5. اکنون به Android> Data> Files بروید. سپس tencent.ig را جستجو کنید.
    6. اکنون ig را باز کرده و سپس از مسیر زیر، Savegames را باز کنید و اکنون پرونده را در آن جای دهید

    Files>UE4GAME>Shadowtrackerextra>Shadowtrackerextra>Saved>Savegames>

    1. اکنون ذخیره را بزنید و پابجی را باز کنید. پس از باز کردن PUBG Mobile Head روی Inventory بزنید و سپس ببینید آیا دستورهای صوتی هنوز وجود دارند یا خیر، اگر در دسترس هستند، این بدان معنی است که شما با موفقیت تمام مراحل را انجام داده اید.

    نسخه های مختلف PUBG MOBILE

     نسخه های مختلف از PUBG MOBILE وجود دارد. مانند نسخه ژاپنی، نسخه چینی و سایر کشورها. اکنون در هند، زبان اصلی بازی و گفتگوی صوتی، انگلیسی است؛ اما وقتی این راهنما را دنبال کنند، به نسخه ژاپنی تغییر می کند که بسیار خنده دار است.

    در اصل، این راهنما، صدای پیش فرض را به برخی از زبان های دیگر تغییر می دهد و آن را به صدای خنده داری تبدیل می کند. معمولاً زبان آن به صورت پیش فرض زبان انگلیسی است، اما وقتی از این راهنما استفاده می کنید، زبان هم تغییر می کند و برای همه بسیار خنده دار به نظر می رسد.